Friday, November 6, 2009

ARGHHHH!!!!!!

Bosan yang teramat. Rasa nak bertukar jadi king kong..voley? Camnila gayanya bila takde mende nak buat. Orang lain belajar tapi aku tak buat apa2. Nak gi jalan2 cuti2 Malaysia pun duit takde...arghh, tensen..lagipun takde maknanya parents aku nak bagi jalan sorang travel2 naik bas cam dulu. Takut aku merayap merata2 sesuka hati aku macam masa aku gi Ipoh hari tu..hoho..aku sudah tak dipercayai oleh mereka untuk berjalan2 seorang diri especially oleh mak aku.

Sebab tula mak aku yang akan teman aku gi KL umah kakak aku 12/11 ni. Pastu 13hb shoot gi Penang amik barang aku kat kampus. Sambil2 mengambil tahu bila sem 2 akan bukak. Lepas tu mungkin akan shoot ke Kalumpang pulak. Mungkin je..tak pasti lagi..tengokla macam mana. Kalo ikut ati aku memang aku naik bas je gi Penang sorang2. Tak suka nak menyusahkan orang tapi dah orang tak caye nak buat macam mana kan...kesian aku. Dan aku tak berani nak janji jumpa kawan2 kat KL takut tak sempat. So, janganla terasa hati, frust, kecewa terguling2 sebab tak dapat jumpa aku yang comel ini k..:D

Till then..cao dulu...arghhhhh!!!!still tak hilang bosan..

No comments:

Post a Comment